THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, August 16, 2008

Saya Nur Atika Bt. Yep, umur 19 tahun masih belajar di dalam jurusan Diploma Undang-Undang dan Syariah di Kolej Teknologi Antarabangsa Melaka.Saya tinggal di Segamat,Johor Baharu.Saya mempunyai tiga orang adik beradik,saya mempunyai dua orang abang tersayang dan saya anak yang bongsu di dalam keluarga saya.Saya mempunyai dua ibu bapa yang tersayang,ibu saya bekerja sebagai suri rumah dan bapa saya bekerja sebagai peneroka felda.Makanan kegemaran saya ialah tom yam dan warna kegemaran saya pula ialah biru.Sekian sahaja ringkasan biodata mengenai diri saya wassalam.....

6 comments:

Wan Nor Atikha said...

nice bl0g...

MisS F.... @ FiTRiyANi said...

hye ika?very nice blog gurl..keep up ur gud work...tke care!!!

rain said...

blog ko ok

ALMA said...

lawa blog

eff_andy88 said...

nice blog...

zm.azami said...

asalam.., blog yg menarik